The Knights of Castelcorvo
In THE KNIGHTS OF CASTELCORVO Giulia and her brother, Riccardo, move to Castelcorvo to live with their aunt who's opening a bed and breakfast. Upon arriving, mysterious things start to happen, especially once they decide to visit the castle at the center of town and befriend a couple of local kids. Soon the siblings find themselves dealing with prophecies, ghosts, and more.