The Legend of Korra
Avatar Korra, a rebellious young woman who challenges tradition, is on a dangerous quest to become an Avatar. Despite the immense danger, she vows to stop the growing anti-bending revolution and find a balance within herself.
Welcome to Republic City
Avatar Korra is eager to begin her training in airbending, but trouble in Republic City interrupts her plans. After hitting a snag in her airbending training with Master Tenzin, Korra pays a visit to the city’s Pro Bending arena in search of inspiration.
A Leaf in the Wind
After hitting a snag in her airbending training with Master Tenzin, Korra pays a visit to the city's Pro Bending arena in search of inspiration.
Korra is recruited to join Councilman Tarrlok’s task force, which seeks to rid the city of Equalists by force.