The Legendary Life of Queen Lau
Liu Jin Feng (Jackie Li), a streetwise and tough woman from a humble background, unexpectedly finds herself in the Imperial palace, instructed to marry the cold King Duan Yun Zhang (Li Hong Yi). Despite her lack of court etiquette and unconventional appearance, she is determined to make her marriage work. Her grand ambitions to reform the palace and win her husband's heart clash with the scheming court officials, who seek to maintain their hidden power. Facing constant challenges from nobility and struggling to adapt to royal life, Liu Jin Feng must use her street smarts and resilience to survive and thrive in the complex world of the imperial court.