The Mess You Leave Behind
Into the Lion's Den
Raquel prepares to start her new teaching job at a high school grappling with intense drama and tragedy.
They Know
After her privacy is violated, Raquel struggles to command respect from her students; Roi opens up to Viruca in his essays.
A guilt-ridden Raquel must decide how to respond to the blackmail involving her exam; Iago starts to get to know Viruca outside of class.
Desperate to learn more about Viruca, Raquel dives deeper into the late teacher's life; in the past, Iago is crushed by a realization.
Raquel's fear of her students increases, and she voices her concerns to Germán; Viruca seeks to resolve her parents' financial situation.
Raquel continues to unravel a dangerous web of lies as she tries to determine whether she can trust those closest to her.