The Midnight Club
The Final Chapter
When cancer cancels her plans for college, star student Ilonka finds a sliver of hope at Brightcliffe, a mysterious hospice for terminally ill teenagers.
Anya brings bitterness to a tense group therapy session; Ilonka meets a healer on the grounds; a deep cut sends a shaken Spencer to the infirmary.
Family day at Brightcliffe brings news from home, but not for everyone; clues lead Ilonka down a path of startling discoveries.
The club members explore a hidden chamber, where Sandra is disturbed by items in the room; a voice calls to Spence through the intercom; Anya sees a dark shadow.
With Anya's health hanging in the balance, Ilonka and the others move quickly to perform a ritual from the Midnight Club's past.