The Moon Brightens for You
Zhan Qinghong (Fei Xing), a quirky and unconventional martial arts enthusiast, enters the fighting world with dreams of reform and justice. Discovering the martial arts realm is controlled by wicked traitors, she remains determined to bring about change. Lin Fang (Alan Yu), Junan City's notorious playboy with a hidden agenda of clan revenge, unexpectedly becomes her ally. As they work together, Lin Fang's hardened heart softens, and he joins Qinghong's mission to rebuild the martial arts world. Their partnership challenges the existing corrupt system, combining her intelligence and his strategic skills to fight for righteousness. This is a 2020 South Korean adventure fantasy romance drama based on Ding Mo's novel and directed by Lan Hai Han and Liu Kai.