The Parkers
Nikki got pregnant with Kim and dropped out of school but now, just as Kim is getting ready for college, Nikki decides it's her turn to finish getting her education.
Desiree takes Tae-Bo classes hoping to sign Billy Blanks as a client; Kim knocks out Professor Oglevee.