The Positive Alternative
Climate change has fundamentally impacted and changed the lives of farmers in Australia. Watch the story of different farmers dealing with changing climate conditions and how they create a positive alternative. Each of them shares their personal experiences and provides solutions to create a sustainable food industry. The Positive Alternative provides both dramatic yet inspiring stories about...