Tony Harris travels to Skinwalker Ranch, a place known for strange alien encounters, while experts scrutinize some of the most compelling video evidence of UFOs.
Tony Harris and the team of experts at Skinwalker Ranch investigate sightings of strange and legendary creatures around the globe.
Tony and his team of experts examine visual evidence of extraterrestrial encounters to determine what's behind the strange occurrences and how they relate to the peculiar events at the legendary Skinwalker Ranch.
Tony Harris and the team at Skinwalker Ranch investigate if the evidence is proof mythical creatures exist or are just folklore.
At Skinwalker Ranch, portals from another dimension and glowing orbs in the sky raise serious questions; Tony and his team of experts examine related videos worldwide.
A team of journalists and experts analyzes video evidence of incredible structures that defy the current world-view.