The Show
"The Show" is a new form of music show. Through three sections called 'The Hot Singer', 'Super Rookie', and 'Comeback Stage', you are able to enjoy the performances of various artists. 'Special Unit' section will provide a unique entertainment and anticipation to the viewers. The lively Hyo Sung from Secret and Luna from 'f(x) are your hosts.