The Silence of the Monster
He Chu Feng (Bi Wen Jun) and Luo Bin (Zhu Zheng Ting) run Monster Vintage, an antique store where they live together with a cat. He Chu Feng is a mysterious locksmith, while Luo Bin is a skilled antique appraiser. Their routine changes when Sui Yi (Sun Yi Han), a trainee lawyer, moves in, sparking an unconventional romance with He Chu Feng. The arrival of Fang Qi (Zhang Bai Jia), an injured auctioneer, also captures Luo Bin's heart. As these new relationships develop, the duo's life at the antique store takes an unexpected turn. This is a 2021 Chinese drama series directed by Ying Ying Lu.