The Story of Film: An Odyssey
The Story of Film: An Odyssey is an unprecedented cinematic event through the history of world cinema that is a treat for movie lovers around the globe. Guided by film historian Mark Cousins, this bold 15-part love letter to the movies begins with the invention of motion pictures at the end of the 19th century and concludes with the multi-billion dollar globalized digital industry of the 21st.