The strongest job is apparently not a hero or a sage, but an appraiser!
Hibiki Manabe is transported to a world where monsters roam freely. There, he's granted a skill, "Appraisal," and given the job title, "Appraiser (Provisional)." With the help of Emalia, an elf from the grassland plains, he becomes an adventurer and teams up with Claude, Lilian, and Vene. Will he ever make it home? And will he become the strongest?!