The Taste
Comfort Food
The mentors work with teams of four cooks to create comfort food dishes; two contestants are eliminated.
Each team must use five unique ingredients as it tries to create the best dish; each contestant has to prepare a dish that pairs best with a selected wine.
As the contestants are tasked with creating the perfect sandwich, tensions rise among the judges; chefs Rich Torrisi and Mario Carbone serve as guest judges.
The contestants are pushed out of their culinary comfort zones when asked to not waste any parts of an animal; Greg Morin and David McMillan serve as guest judges.