The Triangle
Shipping magnate hires a journalist, a female oceanographer, a psychic and a meteorologist to find out why some of his ships went missing in the Bermuda Triangle. The survivor of one such incident realizes that his reality has altered.
The team is taken in by the men in black and later released. Howard and Stan search for the plane crash survivor's grandfather, while Bruce and Emily look for the source of the anomalies in the Triangle. Confused Meeno becomes suicidal.