The Truth About the Harry Quebert Affair
Marcus finds himself getting more deeply involved in trying to uncover who murdered Nola.
Harry tells Marcus how his affair with Nola evolved and Marcus learns more of Nola’s secrets.
Marcus’ publisher is elated by the ever-deepening and salacious mystery Marcus is writing about.