The Untouchables of Elliott Mouse
1930. The city of Cheescago is controlled by the evil Al Catone. Corruption, outlaws, robberies, car chases... The citizens are defenceless and out of cheese. Only a few agents led by the brave Elliot Mouse dare to confront the "catsters". A series which parodies the classic gangster movies. When justice is needed... call for the Untouchables!