Todo por Lucy
Lucy and Ricky are the perfect imperfect couple. She is creative, professional but always getting in trouble. Ricky is squared mind engineer who dreams of becoming a stand-up comedian. Ricky wants to get married. Lucy is not ready. As a compromise they move in together. Their two worlds clashing will be a test that will prove that where there is love there will always be laughter.
Lucy's funeral
Ricky plans Lucy's surprise birthday party. She mistakenly thinks it's an engagement party and tries to sabotage it. When all hers plans fail, she makes Ricky an offer he can't refuse.
Ricky's apartment is a mess after she moves in with Ricky. When their approaches to organization and order clash they realize that living together proves to be harder than they expected.
Lucy needs to review a beverage for work. Esteban and Federico assist her in tasting. They drink without knowing it has CBD which leads to them being high during Ricky's comedy routine.
Federico gives Lucy and Ricky an ugly housewarming present. Lucy's plan to get rid of it backfires putting Federico's job as building manager at risk.
Lucy and Ricky are stuck babysitting Sofia's horrible brother and sister. While the couple tries to tame the children, the uncles are at spa that turns out to be all but relaxing.
Lucy and Ricky get paranoid about their age. While Lucy falls in the trap of a woman who sales beauty treatments, Ricky buys a serum that turns out to be more than he bargained for.