If This Love Is Going to be Over Before It Even Begins...
In an all-boys school dorm, Mao is roommates with Hisashi. They make three promises: "Mao won't reveal that Hisashi is gay and has a boyfriend," "Hisashi won't make romantic advances on Mao," and "they won't interfere with each other's private time."