Tyson vs. Jaws: Rumble on the Reef
Legendary boxer Mike Tyson is BACK, taking on a new challenge and he's chosen the most unlikely training partner -- sharks. Tyson will face his fears and square up with the ocean's champions to learn how to TKO a shark all in the name of research.