Unpaused: Naya Safar
Unpaused: Naya Safar continues to takes the legacy of the first anthology forward and yet again brings together 5 unique filmmakers - Nupur Asthana, Ayappa KM, Ruchir Arun, Shikha Makan and Nagraj Manjule - with new stories of hope, love, connections and second chances that celebrate the resilient human spirit in these uncertain times.