Unveiled: Surviving La Luz Del Mundo
The horrifying story of sexual abuse within the Christian church La Luz del Mundo (LLDM) is exposed in this shocking documentary.
Darkness in the Light of the World
After connecting on social media, former members of LLDM describe being groomed by the Apostles and some of their inner circle as children.
Following current Apostle Naasón Joaquín García's 2019 arrest, ex-LLDM members anxiously await a public reckoning on the church's abuses.