VH1 Beauty Bar
House Of Dolls is where you can get your hair and nails done by some of the biggest voices Manhattan has to offer. Beauty Bar follows the House Of Dolls staff as they take their day jobs seriously but aren't afraid to have some fun when the sun goes down.