Wandering Witch: The Journey of Elaina
Elaina ventures out to see the world, eager to experience humanity as exploration and curiosity drive her journey. Where to next?
Elaina, The Apprentice Witch
Elaina works hard to pass the magic exams so she can become a witch and travel the world, like the witch from her favorite book. But before she can become a full-fledged witch, she needs to find a witch who will take her on as an apprentice.
On the outskirts of one country, Elaina encounters a beautiful flower field with a dark secret. In a different country, she meets a boy gathering happiness in a bottle.