What You Get For Your Money
A Hawaii couple looks for a bungalow where they can relax and enjoy nature on Kauai. Meanwhile, a Georgia couple searches the mountains for the perfect hillside home in Blue Ridge.
Sarah and Enrique are looking for a bigger home in Washington, DC, but they quickly realize space is hard to come by in the city. Meanwhile, Al and Tara will get much more in the same price range for a home in New Orleans, LA.