When They See Us
In the spring of 1989, five boys of color are arrested, interrogated and coerced into confessing to the attack of a woman in Central Park.
As the jogger case stirs tensions nationwide, the boys' families and their lawyers prepare for a bitter legal battle against the city of New York.
The boys struggle with the difficult reality of life behind bars; years later, Raymond, Anton, Yusef and Kevin return home as men in a world that has changed.
At age 16, Korey starts a brutal journey through the adult prison system; a shocking turn of events reveals the truth of the crime, long ignored.