Who Killed Angie Dodge? Keith Morrison Investigates
Keith Morrison investigates Angie Dodge's 1996 murder and the controversial confession and conviction of Chris Tapp. When the victim's mother becomes convinced Tapp falsely confessed, she launches a crusade to free him and find her daughter's killer.