Windy City Rehab: Alison's Dream Home
Alison puts it all on the line when she jumps into an ambitious personal renovation without the cash to pay for it. Her 6,000 square foot office could be the perfect place to call home, or it might be a giant money pit.
Alison is in the thick of her renovation battle and the stakes keep getting higher when her electrical bill doubles and pricing for her fireboxes comes in. She's used to taking risks, but this may be her riskiest project to date.