Woke
Inspired by the life and work of artist Keith Knight, comedy series WOKE takes an absurdly irreverent look at identity and culture as it follows Keef, an African-American cartoonist finally on the verge of mainstream success when an unexpected incident changes everything. With a fresh outlook on the world around him, Keef must now navigate the new voices and ideas that confront and challenge him, all without setting aflame everything he’s already built.
Rhymes With Broke
When up-and-coming cartoonist Keef Knight has a traumatic run-in with the police, he begins to see the world in an entirely new way.
What Prequels?
Keef grapples with the fallout from the previous day’s events while trying to put his life back in order.
Keef and his friends head to an Oakland artists’ salon where he hopes to get in the good graces of the East Bay's artistic elite.
After the events at the salon, Keef and Adrienne discuss how to move forward, Clovis helps Ayana get revenge on her ex-girlfriend, and Gunther tests the bounds of his sexual fluidity.