Women On Death Row
St. Kitts native and British citizen Linda Carty is sentenced to death for kidnapping and killing Joana Rodriguez in an attempt to steal her three-day-old baby and pass him off as her own.
Kerry Lyn Dalton is given the death penalty after she is convicted of torturing and killing Irene "Melanie" May by stabbing her, beating her, and injecting her with battery acid.