Yeh Kaali Kaali Ankhein
Teri Baari Hai
College graduate Vikrant's plans for his future are upended when an infamous politician offers him a job at the behest of his infatuated daughter, Purva.
Band Toh Bajega
Reeling from what he witnessed in Akheraj's office, Vikrant tells Purva his truth; ensuing events make it clear he can't get away so easily.
An increasingly desperate Vikrant makes several attempts to call off the engagement; an honest conversation with Akheraj has a disastrous outcome.
A shocking discovery leaves Vikrant heartbroken; just days before the wedding, fear for his family's life compels him to make a decision.
As Purva's suspicions grow, Akheraj's men are sent to track down Vikrant's secret; Vikrant considers putting a dangerous plot into action.