Young Royals
Following a scandal, Prince Wilhelm enrolls in a new boarding school, Hillerska; his second cousin, August, plans an initiation party in his honor.
Simon and Wilhelm spend time together outside of school; desperate for ADHD medication, August attempts to get diagnosed; rowing tryouts commence.
Hillerska hosts a spirited Parents' Weekend but a bevy of surprises, disappointments and more occur for Wilhelm, August, Felice, and Simon.
Wilhelm struggles with his grief and what the loss of his family member means for his future; Simon pressures August to repay him.
August and Wilhelm face off over how to resolve a disciplinary problem at school; Sara revels in hanging out with Felice and her friends.
Wilhelm feels conflicted about how to handle the aftermath of the leaked video while Simon fends off the press; Felice makes a discovery.