S1, E4: When Tomás is fired from the bar, Francesca tries to help him get a new job that will bring him closer to his dream. And while Angie begins to feel an attraction for Germán, Jade and Matías continue to be pressured by Ramallo, who suspects that brother and sister are experiencing financial difficulties. Violetta, for her part, finally manages to join Studio 21. But a dirty trick conjured up by Ludmila makes Violetta look like a fool in front of her friends. Finally, the boys perform “Juntos Somos Más” (Together We Are Stronger).