S1, E6: The family moves to a safer home with a bodyguard. She travels to Italy with Manuel to fix his mess and secure an advance from the Italians to pay for Colombian cocaine. The conversation with the Italians grows complicated; Olimpia reveals she’s the boss and gets the deal. Back in Spain, Alex has another psychotic break and tries to poison his wife. Olimpia leaves him with his brother. At her parents' anniversary, she asserts her independence but is rejected again. Manuel betrays her, hoping to take over. One of her men, dating her sister Isa, is killed in Colombia. Banished by her family, betrayed, with a sick husband and rising enemies, Olimpia knows one thing: not a single step back, even if her heart is shattered.