Steve and Maggie - Maggie's Magic Tricks
Make sure to keep a close eye on Maggie during this movie! She likes to use her magic to play tricks on Steve! Laugh and learn along with Maggie as she turns Steve's toy monster truck into a life-sized truck, sneezes Steve into different holiday adventures, freezes Steve from falling into lava and more! Your little one is sure to laugh along to this educational movie.