Family Sundays Cars: Winter Snow Globe
S1, E6: A holiday-themed craft inspired by Pixar's Cars turns out to be the wheel deal for the Gubany family, as they work with Amber using everyday objects like glass jars and rocks to create some surprisingly detailed decorations.