Charli D'Amelio? What the Heck?
S1, E1: Charli D'Amelio is the current queen of TikTok, and fast fame has turned her life upside down; she seeks normalcy through competitive dance, but influencer life is all-consuming; Dixie struggles with anxiety as haters target her online.