S1, E1: Real estate mogul Dr. Jerry Buss buys the Lakers, drafts rookie Magic Johnson, and welcomes his kids into the family business; facing dramatic setbacks and shocking turns, the team captivates fans as Dr. Buss's approach changes the NBA forever.