Fortissimo Encounter
S1, E4: The kids spy on Gael; they're sure he's hiding something about Leo's disappearance; Tenoch doesn't get along with Pepe, his roommate. Paulina discovers her superpower; the kids follow Gael around the city and discover that he has a big secret.