Batman: The Long Halloween Deluxe Edition
Held hostage by two warring crime families, Gotham City is rife with crime and corruption. Adding to the chaos is the mysterious Holiday killer, who has been targeting the underworld and leaving a trail of terror...and body bags. As Batman, James Gordon and Harvey Dent race to solve a deadly puzzle with ever-increasing stakes, a breach at Arkham Asylum draws Poison Ivy, Scarecrow and Mad Hatter into the game. Based on the critically acclaimed graphic novel, this Deluxe Edition of Batman: The Long Halloween seamlessly combines both feature-length parts into one epic saga!