G: Lost in Frankfurt
Kris from Warsaw is trying his luck in Frankfurt, where he ends up in an underwear store for men. After some difficulties he explores the foreign city, in which he must now find his way around. When he gets to know Damiano at the shop, a young extremely attractive guy who wants to show him Frankfurt, he accepts the offer gladly. After tentative touches and intense eye contact a passionate affair ensues... The following day Damiano shows up with his best mate David looking to hook up with Kris again on the drug G. To make matters worse, and despite a hot threesome, that night the trio meets a couple of friends. Completely unplanned, the night of intense partying ends again on G, filled with limitless erotic desires...