Professor Marston & the Wonder Women
If behind every great man is a great woman, then Harvard psychologist and inventor Dr. William Moulton Marston has the good fortune of having two -- his wife Elizabeth and their mutual lover Olive Byrne. In addition to helping him perfect the lie detector test, the two women also inspire him to create one of the greatest female superheroes of all time -- the beloved comic book character Wonder Woman.