Puffins: Shorts Collection 18
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 18 includes 4 amazing episodes: Don't turn off that light, Radio Arctic, Otto's insomnia, Fishing competitionDon't turn off the light: It's a run-of-the-mill evening at the Clubhouse: tired but happy after a full day of fun and games, the Puffins are ready to go to sleep... but a deep and sinister noise rends the night air... Radio arctic: A wicked Puffin steals our Puffin friends' radio and runs off to deliver it to Otto. The Puffins follow him all the way to Otto's fortress. What would happen if Otto, his Puffins and our Puffins had widely different musical tastes and each group insisted on blaring its favorite style? Otto's insomnia: It's an ordinary evening at the fortress: dead tired after a hard day of work, Otto's Puffins are ready to go to sleep... But Otto isn't sleepy and doesn't even want to hear about hitting the sack. Will his Puffins manage to make him fall asleep? Fishing competition: The Puffins are at Otto's island and are dazzled by the sight of Johnny Puff catching a big fish. Without thinking twice, they all dive in and the fishing expedition begins, but Tic's attempts are disastrous... Will Tic manage to pull up at least one minnow?