The Edge of Seventeen
Everyone knows that growing up is hard, and life is no easier for high school junior Nadine (Hailee Steinfeld), who is already at peak awkwardness when her all-star older brother Darian (Blake Jenner) starts dating her best friend Krista (Haley Lu Richardson). All at once, Nadine feels more alone than ever, until an unexpected friendship with a thoughtful teen (Hayden Szeto) gives her a glimmer of hope that things just might not be so terrible after all.