Where the Bears Are: Thanksgiving Special
The turkey isn't the only thing heating up in this hilarious Where The Bears Are Thanksgiving Special. Nelson's plans to impress a high level corporate executive deciding whether or not to renew his Soak "ems adult diaper spokesman contract blows up in his face with the arrival of crazy kitchen diva Honey Garrett who plans to dump Nelson's food in favor of her own resulting in a madcap Top Chef style cook-off. To make matters worse, Wood and Reggie compete for the attention of the sexy company bigwig, Nelson's distracted by a horny Hot Toddy who gets aroused by the holiday season and an uninvited guest shows up on the doorstep dressed as Pocahontas. Suddenly Nelson's perfect Thanksgiving looks like it's going to be a big turkey but one that's definitely stuffed with laughs!