Wu-Tang: An American Saga
In early 1990s New York, Bobby Diggs strives to unite a dozen young black men who are torn between music and crime but eventually rise to become the unlikeliest of American success stories.
With Divine on the sidelines, Dennis and Bobby step up to handle his responsibilities.