The Suite Life Movie
When Cody receives an opportunity to study at the Gemini Institute, a high-tech centre which studies dynamics between twins, he and Zack find themselves connected in a way they never have been before. When one twin experiences a sensation, the other twin feels it. While this newfound power helps the boys see eye-to-eye for the first time in their lives, it ultimately puts them in more danger.