Land of the Lost
A space-time vortex sucks scientist Rick Marshall (Will Ferrell), his assistant Holly (Anna Friel) and a survivalist Will (Danny R. McBride) into a world populated by dinosaurs and painfully slow creatures called Sleestaks. With few resources at their disposal, Rick, Holly and Will must rely on their only ally, a primate named Chaka (Jorma Taccone), to try to survive long enough to figure out a way back home.