Penguins of Madagascar
From the creators of Madagascar comes the movie that proves global espionage is for the birds! In Dreamworks' Penguins of Madagascar, an elite team of super spies - Skipper, Kowalski, Rico and Private - must join forces with Agent Classified and his undercover North Wind team in order to save the world from the villainous Dr. Octavius Brine!