Puffins: Shorts Collection 7
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 7 includes 4 amazing episodes: A romantic serenade, The Puffin identity, Active duty, Food war. A romantic serenade: Bertha is furious with Leopold, as he tries desperately to gain her forgiveness, but to no avail. Thankfully the Puffins will make it right! The Puffin identity: Didi, Pie, Tic and Tac decide to give shelter to a poor passed out Puffin they found. As he wakes up, they find out that he has lost his memory. Active duty: A hide and seek match is the perfect chance for some military Puffins to kidnap Tac, who's then forced to follow a harsh training. Food war: Didi, Pie and Tic have eaten all the food in the house without leaving anything for Tac. The hungry Puffin is forced to go shopping, but on the way back he’s attacked by Otto’s mean Puffins. Will Tac be able to defend himself?